Вітаю Вас, Гість
Головна » 2018 » Січень » 10 » Демократії вчимося граючись
15:33
Демократії вчимося граючись

  

  

  

  

  

  

  

Демократії вчимося граючись

Демократичні зміни у суспільстві безумовно залежать від того, наскільки нові покоління володітимуть знаннями, цінностями, навиками та ставленням до принципів демократії, прав людини, верховенства права. Для цього у школі насамперед слід подбати про формування у її стінах універсальної культури прав людини. Й тому постало питання щодо опанування самими педагогами ключових питань з ОДГ та ОПЛ. Протягом шести місяців творчими командами педагогів вивчалася методична література, проводилися теоретичні та практичні навчання. І як підсумком вивченого та впровадженого в практику матеріалу в рамках DOCCU стала педагогічна рада у формі тренінгу, яка була проведена 05.01.2018р. на тему: «СУЧАСНА ШКОЛА: ВЧИМОСЯ ДЕМОКРАТІЇ» . Були розглянуті наступні питання:

  1. Розширення понять з ОДГ/ОПЛ.
  2. Розвиток компетентностей педагогів з ОДГ/ОПЛ.
  3. Визначення ролі вчителя у формуванні демократичного школяра.
  4. Створити модель демократичного школяра (Портрет демократичного учителя та учня).

Протягом проведення ПР педагоги спілкувалися, радилися, дискутували.

А налаштуватися на співпрацю допомогла вправа «Криголам», яка дала можливість учасникам педради висловитися,повідомити щось про свою педагогічну діяльність одним реченням за схемою

«Я ……. І це класно!» , щоб створити умови для ефективної праці.

Педагоги заздалегідь були об’єднані в команди й отримали випереджальне завдання: опрацювати теоретичний матеріал з посібника Рольфа Голлоба « Навчаємо демократії»: «Три основні принципи ОДГ/ОПЛ», «Компетентності з ОДГ/ОПЛ», «Ми створюємо світ у нашій свідомості»: конструктивістське навчання ОДГ\ОПЛ» , Професійна етика вчителів ОДГ/ОПЛ:три принципи»

та ознайомити колег з ключовими поняттями, показати майстер-клас використання ОДГ та ОПЛ на практиці)

Не меш цікавою була вправа «Я відповідаю за тебе» мета якої - розвивати в учневі віру у своїх педагогів, віру у своїх товаришів, віру в людей, віру в самого себе.

Педагоги креативно підійшли до створення моделі «Демократична школа» та портрета «Демократичний учитель» та «Демократичний учень»

. А підсумком стала вправа «Баласт».

Кожна команда отримала аркуш паперу з назвою «Баласт». Учасники команди записали риси особистості, що є неприйнятною для демократичного вчителя

Наприкінці «Баласт» урочисто викинули в смітник.

Педагоги зробили висновок , що головне завдання нашого закладу - виховання фізично і морально здорової, духовно багатої та гармонійно розвиненої особистості, яка поважає права, розуміє і виконує свої громадянські обов’язки, любить рідну землю та дбає про збереження культури свого народу. Одним з питань рішення педагогічної ради є організація роботи педагогічного колективу по реалізації експерименту на обласному рівні « Розвиток громадянських компетентностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів Херсонської області».

 

Переглядів: 451 | Додав: lepschool2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]