15:33 Демократії вчимося граючись | |
Демократії вчимося граючись Демократичні зміни у суспільстві безумовно залежать від того, наскільки нові покоління володітимуть знаннями, цінностями, навиками та ставленням до принципів демократії, прав людини, верховенства права. Для цього у школі насамперед слід подбати про формування у її стінах універсальної культури прав людини. Й тому постало питання щодо опанування самими педагогами ключових питань з ОДГ та ОПЛ. Протягом шести місяців творчими командами педагогів вивчалася методична література, проводилися теоретичні та практичні навчання. І як підсумком вивченого та впровадженого в практику матеріалу в рамках DOCCU стала педагогічна рада у формі тренінгу, яка була проведена 05.01.2018р. на тему: «СУЧАСНА ШКОЛА: ВЧИМОСЯ ДЕМОКРАТІЇ» . Були розглянуті наступні питання:
Протягом проведення ПР педагоги спілкувалися, радилися, дискутували. А налаштуватися на співпрацю допомогла вправа «Криголам», яка дала можливість учасникам педради висловитися,повідомити щось про свою педагогічну діяльність одним реченням за схемою «Я ……. І це класно!» , щоб створити умови для ефективної праці. Педагоги заздалегідь були об’єднані в команди й отримали випереджальне завдання: опрацювати теоретичний матеріал з посібника Рольфа Голлоба « Навчаємо демократії»: «Три основні принципи ОДГ/ОПЛ», «Компетентності з ОДГ/ОПЛ», «Ми створюємо світ у нашій свідомості»: конструктивістське навчання ОДГ\ОПЛ» , Професійна етика вчителів ОДГ/ОПЛ:три принципи» та ознайомити колег з ключовими поняттями, показати майстер-клас використання ОДГ та ОПЛ на практиці) Не меш цікавою була вправа «Я відповідаю за тебе» мета якої - розвивати в учневі віру у своїх педагогів, віру у своїх товаришів, віру в людей, віру в самого себе. Педагоги креативно підійшли до створення моделі «Демократична школа» та портрета «Демократичний учитель» та «Демократичний учень» . А підсумком стала вправа «Баласт». Кожна команда отримала аркуш паперу з назвою «Баласт». Учасники команди записали риси особистості, що є неприйнятною для демократичного вчителя Наприкінці «Баласт» урочисто викинули в смітник. Педагоги зробили висновок , що головне завдання нашого закладу - виховання фізично і морально здорової, духовно багатої та гармонійно розвиненої особистості, яка поважає права, розуміє і виконує свої громадянські обов’язки, любить рідну землю та дбає про збереження культури свого народу. Одним з питань рішення педагогічної ради є організація роботи педагогічного колективу по реалізації експерименту на обласному рівні « Розвиток громадянських компетентностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів Херсонської області».
| |
|
Всього коментарів: 0 | |