13:15 ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ | |
Шановні батьки та учні! Середа 18.03 1. 10 кл Всесвітня – & 31-32. У робочому зошиті скласти історичний портрет Чан Кайші. 2. 11 кл Історія Укр - & 24 3. 9-А кл Право – У роочому зошиті виконати практичну роботу. (додаток 1) Четвер 19.03 1. 10 кл Всесвітня – повторити & 29-35. У робочому зошиті виконати практичну роботу. Написання есе. Портрет національного лідера на тлі епохи: Кемаль Ататюрк, Махатма Ганді, Чан Кайші, Сунь Ятсен (на вибір). 2. 11 кл Історія – & 21 3. 10 кл Історія Укр – & 29-30 Рекомендація учням 11 класу дивитись онлайн уроки організовані МОН України за посиланням https://www.youtube.com/results?search_query=%D0%BC%D0%BE%D0%BD+%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 або відскануйте qr-код
П’ятниця 20.03 1. 9-Б кл Право - & 18 2. 11 кл Історія – & 22 3. 8 кл Історія України - & 30 4. 10 кл Історія Укр – & 31 5. 10 кл Громадянська освіта – ст. 117 – 122. Додаток 1 Правознавство. 9 клас Практичне заняття. Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу та операцій із кредитною карткою
1. Права та обов'язки споживачів. Захист прав споживачів Робота з текстом нормативно-правового акту Опрацювати витяги із Закону України «Про захист прав споживачів» і відповісти на запитання. Посилання на джерело - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 або скануйте qr-код. 1. Хто такі споживач, виробник, продавець, виконавець? 2. Що таке недолік товару, істотний недолік товару, гарантійний строк, строк придатності, строк служби та розрахунковий документ? 3. З якого моменту починається перебіг строку придатності та гарантійного строку? Чому цей момент не збігається? Як обчислюється гарантійний строк у випадку обміну товару? 4. Якими є права споживачів? 5. Якими є обов'язки споживачів? Які з цих обов'язків убезпечують товар від погіршення його якісних характеристик чи виведення його з ладу, а які — мають унеможливити настання негативних наслідків для споживача? 6. Якими є права споживача в разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків? Яким із цих прав скористатися споживачеві буде найбільш доцільним? 7. Якими є права споживача в разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків з вини виробника? 8. Протягом якого строку мають бути усунуті недоліки товару під час виконання гарантійних зобов'язань?
2. Розв'язання правових ситуацій у малих групах Визначити в кожній із ситуацій наявність чи відсутність факту порушення законодавства про захист прав споживачів. (4 ситуації на вибір) Ситуація 1. Марія придбала в магазині «Престиж» дорогий светр. На етикетці не було вказано, що цю річ не можна прати з використанням деяких пральних порошків. Ситуація 2. На етикетці йогурту було вказано, що строк придатності цього продукту становить 10 днів і обчислюється із дня продажу товару. Ситуація 3. Василь у вересні 2014 року придбав у магазині телевізор, на який було встановлено гарантійний строк тривалістю в один рік. З 1-го листопада того самого року телевізор перестав працювати. Відремонтувати виріб не вдалося. 15-го листопада 2014 року Василю телевізор замінили на аналогічний. 10 листопада 2015 року телевізор знову вийшов з ладу. У магазині покупцеві відмовили у проведенні безоплатного ремонту. Ситуація 4. Маргарита придбала в магазині постільну білизну. Однак удома з'ясувалося, що простирадла замалі для того, щоб їх можна було заправити в широке ліжко. Обміняти товар на аналогічний у магазині Маргариті відмовили, не дивлячись на те, що річ не була у використанні, було збережено її товарний вигляд, споживчі властивості і ярлики, а також касовий чек, виданий магазином. Ситуація 5. 20 лютого 2016 року закінчився строк придатності рибних консервів «Сардинелли». Однак магазин продовжував їх продаж.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |