Вітаю Вас, Гість
Головна » 2020 » Квітень » 13 » ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ Недбайло С.М.
09:45
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ Недбайло С.М.

Доброго дня, мої милі, чарівні учні 6-А класу!

 Хочу вже зайти до вашого класу і як завжди сказати: «Доброго дня, мої дорогі діти, посміхніться й подаруйте посмішку мені та сусіду по парті!» Та, на жаль, можу це зробити тільки  дистанційно. І тому не засмучуємося й продовжуємо вдосконалюватися.

Завдання на наступний тиждень.

Ми знову в полоні числівників. Ви вже зрозуміли, що ця тема не з простих  і тому треба зосередитися на вивченому матеріалі. Якщо щось не вдається зрозуміти, звертайтеся (будь-який зв'язок), із задоволенням допоможу!

Сьогодні розглянемо тему «Узгодження числівників з іменниками» тож переглянемо відео урок за посиланням https://mriya-urok.com/video/uzgodzhennya-chislivnikiv-z-imennikami/

 

  На закріплення виконаємо тренувальні вправи.

 

Завдання №1: записати прислів’я і приказки, розкриваю¬чи дужки.

 

Сім (п’ятниця) на тиждень.

Знати як свої п’ять (пальці).

Наговорити сім (мішок) гречаної вовни.

Мудрій голові досить два (слово).

Краще з розумним два (раз) загубити, ніж із дурним один раз знайти.

Два (півень) і дві (господиня) не згодяться ні завтра, ні нині. (Нар. творч.)

Завдання №2: Запишіть словосполучення у два стовпчики: а) ті, в яких іменники мають закінчення -и (-і)? б) ті, в яких іменники мають закінчення -а (-я).

Три (місяць), два (поселення), три (зима), півтора (кілометр), два (стілець), три (палець), три (слово), одна п’ята (ківш), три (глечик), дві треті (тролейбус).

Завдання №3 . На повторення. Провідміняйте числівники дев’яносто дев’ять,  вісімнадцять.

Успіхів!

 

Вітаю учнів 10 класу!

Ми продовжуємо працювати й вдосконалюватись.  Успіхів!

 

  1. Повторіть параграфи 48-58,  виконайте вправи в зошиті №7стор.160, №7 (1) стор.183,

ще раз перегляньте відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=QV1XRh6sjFk

  1. Виконайте контрольне тестове завдання (подібні ви виконували)

Тестове завдання «Морфологічна норма»

І варіант

Завдання 1-4 мають по п'ять варіантів відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1. Спільний рід мають усі іменники рядка:

А нероба, забіяка, юрист, бідолаха;

Б незграба, суддя,тренер, сирота;

В ледащо, лівша, рева, листоноша;

Г староста, професор, зануда, базіка;

Д ябеда, замазура, вельможа, роззява.

2. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до чоловічого роду:

А підручник, путь, розгляд, фікус;

Б розпродаж, Сибір, біль, дріб;

В грім, трудяга, особа, пенсне;

Г Київ, Львів, Тбілісі, Лондон;

Д професор, собака, староста, плакса.

3. Позначте рядок, у якому всі іменники належать до IV відміни:

А лікарня, ідея, зоря, рівня;

Б яблуня, знання, ґавеня, ім’я;

В білченя, рідня, левеня, каченя;

Г проміння, здоров’я, доля, земля;

Д хлоп’я, кошеня, маля, плем’я.

4. Лише в однині вживаються всі іменники рядка:

А вазон, прикрість, зелень;

Б Крим, молоко, залізо;

В Дністер, козацтво, ім’я;

Г людство, сум, мальва;

Д радість, золото, вітер.

Завдання 5-6 на встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповідник, позначений буквою.

5. Установіть відповідність між словами в рядку і їхніми граматичними характеристиками.

1 Жага, Лука, чебуречна, миля

2 Крим, молоко, залізо

3 Ваза, речовина, кислота

4 Козеня, курча, слоненя

5 Плем’я, полум’я, ім’я

А Лише в однині вживаються всі іменники рядка

Б До першої відміни належать усі іменники рядка

В До четвертої відміни належать усі іменники варіанта

Г Закінчення -ою у формі орудного відмінка однини мають усі іменники в рядку

6. Установіть відповідність між граматичними характеристиками і словами в рядку.

1 Вальс, Кавказ, завод;

2 Лондон, Збруч, Мороз

3 Танець, стрілець, палець;

4 Хвастун, парашут, хокеїст;

5 Корінь, прохач, явище.

А Літеру е (є) треба писати в орудному відмінку в усіх словах рядка

Б Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку

В Закінчення -ом у формі орудного відмінка однини мають усі іменники в рядку

Г Закінчення -а (-я) у формі родового відмінка одними мають усі іменники в рядку

Завдання 7-8 є завданнями відкритої форми.

7. Поставте слова в кличному відмінку:

Оксана Миколаївна, пан Президент, колега Ковальчук, сестра Іринка, Юрій Петровичу.

8. Знайдіть і виправте в кожному рядку морфологічні помилки:

А кумедне кенгуру, картопляне пюре, красиве панно;

Б довгий тунель, важкий путь, перспективний інженер;

В багатолюдне Сочі, малий соня, старовинний піаніно;

Г непосидючий хлоп’я, молода леді, лікувальне алое;

Д убога сирота, повноводе Конго, кольорове драже.

9. Напишіть есе на тему « Не рубай тієї гілки, на якій сидиш»

 

Доброго дня, любі учні одинадцятого! Ось уже цілий місяць ми навчаємося дистанційно. У кожного з вас різне ставлення до такої форми навчання . Та ми маємо здолати всі труднощі, які виникають,і впевнено крокувати вперед, щоб гарно скласти ЗНО. Тож успіхів вам! А хто ще  не приєднався і вагається, то ми подаємо руку допомоги. Усе буде добре!

Українська мова (завдання на наступний тиждень)

 Повторити параграфи 44 – 52. Підготуватися до контрольної роботи.

Самостійна робота

Заповніть таблицю, назвавши основні засоби стилістики.

Фонетичні

 

Лексичні

 

Фразеологічні

 

Словотворчі

 

Морфологічні

 

Синтаксичні

 

 Розподільна робота

► Заповніть таблицю, розподіливши подані нижче жанри за їхньою стильовою характеристикою.

Книжні стилі

Розмовний стиль

Мова художньої літератури

науковий

діловий

публіцистичний

   

 

 

       

Тези, протокол, нарис, репліка, повість, дисертація, реферат, звіт, роман, оповідання, поема, заява, акт, конспект, доповідна, звинувачувальний акт, діалог, лозунг, листівка, закон, постанова, анкета, характеристика, ода, казка, стаття, замітка, оголошення, угода, виступ.

► Які ще жанри ви знаєте? Доповніть таблицю своїми прикладами.

Лексична робота

. Запишіть словосполучення, добираючи з дужок найбільш точне слово.

  1. (Прихильник, шанувальник, послідовник) таланту; (доступний, зрозумілий, досяжний) виклад; (сперечання, спір, дискусія) у пресі; (обіймати, осягати, охоплювати) посаду; (говорити, казати, висловлювати) думки; (оплачувати, сплачувати, платити) борги; (діставати, здобувати, набувати) освіту; (вичерпна, фундаментальна, глибока) відповідь;
  2. Повторіть складнопідрядне  речення,перегляньте відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=S9SKyG9l-G4

 

  1. Виконайте тестове завдання

«Складнопідрядне речення»

 

1 Складнопідрядним є речення

А Молоді жонаті і старші парубки в  передноворічний вечір ходили по хатах  «меланкували».

Б  Поки чоловік доїхав до Вільшаниці, надворі зовсім смеркало.

В  На дні довгого яру блищать рядками ставочки в очеретах, в осиці, зеленіють левади.

Г  Ті долини здалека ніби дишуть тобі в лице холодком, лісовою вогкістю, манять до себе в тінь густого старого лісу.

 

2 Складнопідрядним з підрядним з`ясувальним є речення

А  Добрими вважалися дні, коли на небі повний місяць.

Б  Якщо парубків пускали до хати, вони розігрували  різні жартівливі сценки.

В  Майже повсюди на Гуцульщині, було поширеним вірування в те, що в передноворічний вечір худоба розмовляє між собою.

Г  Адже під руку київського державця має перейти земля Подніпров`я, що віднині поєдналась із великими просторами інших племен слов`янських.

 

3  Складнопідрядним з підрядним означальним є речення

А  Здається, побачила вона, як через галявину пробігло веселе біле собача з атласною шкуркою.

Б  Тільки діброва, до якої він саме дійшов, пересварювалася з хуртовиною і вітром.

В  Василь глибоко віддихається, бо попереду рубає валок Яків Кузло.

Г  Мабуть,тому, що в юні роки не був таким щасливим, як нині,то й не помічав усіх приваб земної краси…

 

4  Визначити різновид підрядного обставинного речення

 Вовка, хоч Килина й хотіла його прогнати, сусідська дівчинка Оля зачинила  в кімнаті.

А способу дії

Б  міри і ступеня

В  часу

Г  умови

Д  допустове

 

 5  Визначити різновид підрядного обставинного речення

Хай прийдуть  до тебе добробут і гідність і сядуть на покуті, щоб зникли сум і скорботи з твоїх темних кутків.

А  способу дії

Б  міри і ступеня

В  мети

Г  умови

Д  часу

 

6  Визначити різновид підрядного обставинного речення

Чумою вродить, коли років два ще отак війна походить по землі.

А  способу дії

Б  міри  ступеня

В  часу

Г  причини

Д  умови

 

7  Визначити різновид підрядного обставинного речення

То завжди сидить на людях,мов дзвін без’язикий, ховає у собі слова, як скарби в землі.

А  способу дії

Б  міри і ступеня

В  часу

Г  причини

Д  умови

 

8  Визначити різновид підрядного обставинного речення

Мій куліш сам Котовський  так їв, що аж за вухами лящало.

А  способу дії

Б  міри і ступеня

В  мети

Г  умови

Д  часу

 

9 Установіть відповідність між  різновидами підрядних обставинних речень та їх прикладами

1 допустове               а  Він так жалібно і тривожно повискував, що аж мурашки в людей

2 причини                    нишпорили по спині.

3 часу                         б  Тепер, лягаючи спати, я вже  свої чобітки не ставлю в ногах, бо тоді до них

4 міри                            частіше буде приглядатися тато.

                                   в  Та хоч  би й високі пороги, то перескочимо

                                   г  За цим снопом пішли й інші, і, коли їх ставало дев`ять, піт зовсім об`юшив                                     мене, а в крижі проскочив вогонь.

                                   д  Задерикувато округлює рота, а далі так ляскає батогом, ніби когось підсікає

 

10  Установіть відповідність між  різновидами підрядних обставинних речень та їх прикладами

1 допустове               а  Якби вдалося зачепитися за гілку, я дістав би до гнізда невідомого мені

2  причини                    птаха.        

3  умови                     б  Хоч і думали інколи про рай, все-таки більше сподівалися на пекло в низу

4  часу                           картини.

                                   в  Коли спинилися, він побіг до колодязя.

                                   г  Чумаки не любили заліза,бо воно, казали, притягає грім.

                                   д  Де ворона не бува,  а летить туди, де гніздо звила.

 

11   Установіть відповідність між  різновидами підрядних обставинних речень та їх прикладами

1  допустове              а  І в той же час серце тривожно, боляче стиснулося, бо це запитання

2  причини                    видалося йому і підтвердженням страшного здогаду.

3  часу                                    б  Коли б цього не було, то взимку наші суботні сорочки не пахли б м`ятою,

4  мети                           не озивалися б зозулею. 

                                   в  Тільки радість її згасла, коли оглянула вона свою дитинку.

                                   г  Тож, щоб не було нудно, ліпше вже розмовляти про озера та саги.

                                   д  Андрій насторожився і, хоч назовні був такий же байдужий і іронічний,

                                       в дійсності пильно слухав.        

 

Нагадую, що роботи можете пересилати на мою електронну адресу nedbaylosm@gmail.com або на  viber  мій телефон 0660547482

Успіхів!

 

Переглядів: 877 | Додав: lepschool2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]