Вітаю Вас, Гість
Головна » 2020 » Квітень » 26 » ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ Недбайло С.М.
13:50
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ Недбайло С.М.

Шановні батьки та учні!

Завдання з української мови (27.04-30.04)

Учитель Недбайло С.М.

Доброго дня,  учні та батьки 6-А класу.

Ми закінчили вивчати тему «Числівник як самостійна частина мови» пропоную узагальнити знання з теми, щоб гарно виконати тестове завдання. Й тому пропоную ще раз переглянути

он-лайн урок за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=OMihZzAXX9U

Виконайте вправу 481 та провідміняйте числівники двадцять сім, сто.

(це завдання перешліть 27квітня)

Виконайте контрольну роботу  (29 квітня)

Числівник як самостійна частина мови

1. Числівник – це самостійна частина мови, яка :

А) має значення предметності

Б) означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі

В) виражає ознаку або властивість предмета

Г) вказує на предмети, ознаки, кількість, але не називає їх

 

2. Числівники за значенням поділяються на :

А) кількісні й порядкові

Б) прості й складні

В) назви істот і неістот

Г) якісні, відносні, присвійні

 

3. Позначте рядок, у якому всі слова – збірні числівники

А) шість, двадцятий, семеро, три десятих

Б) двоє, дванадцятеро, тридцять троє, восьмеро

В) тринадцятьох, шістдесяти, вісімнадцятьом, на трьох

Г)  другий, шостий, чотирнадцятий, дев’ятий

 

4. Позначте рядок, у якому всі слова – дробові числівники

А)  шість восьмих, три двадцятих,  вісім дев’ятих,  дві десятих

Б) другий, восьмий, сімнадцятий, десятий

В) дванадцятьох, вісімдесяти, вісімнадцятьом, восьмисот

Г) шестеро, тринадцятеро, двадцять троє, восьмеро

 

5. Позначте речення, у якому вжито порядковий числівник

А) Під тисячолітнім платаном розташувалися музиканти

Б) Один за одним промчали вершники

В) Восьмий вершник, у червоному башлику, промчав, як вітер

Г) За умовою змагання вони мусили десять разів оббігти це коло

 

6. За будовою числівники поділяються на :

А) якісні, відносні, присвійні

Б) тверді, м’які, мішані

В) прості й складні, складені

Г)  кількісні, збірні, дробові

7. Позначте рядок, у якому всі числівники пишуться окремо :

А) трьох/сот, тридцять/три, два/надцять, шіст/десят

Б) три/п’ятих , вісімдесят/шість, сто/сім,  двісті/п’ятдесят

В) триста/дванадцять, шіст/надцятеро, сто/одинадцять, двадцять/два

Г) сто/тисячний, двадцять/п’ятий, сто/сьомий, триста/сороковий

8. Числівник стоїть у правильній формі у варіанті

А восьмидесята восьми

Б шестиста вісьмох

В п'ятьомастами трьома

Г шестидесяти восьми

9. Провідміняйте числівники: чотири, двісті.

10. Провідміняти кількісні числівники  чотири, п'ять  з іменниками книга, стіл, вікно

.

Коментар: узгоджуючи числівники з іменниками у називному відмінку, слід враховувати, що числівники два, три, чотири вимагають від іменника форми називного відмінка множини, від п’яти і далі – родового відмінка множини; керування складених числівників визначається останнім словом: двадцять один учень, тридцять чотири учні, сто вісім учнів .

 Удачі!

 

Доброго дня, учні та батьки 10-го класу!

Ми переходимо до розділу «Практична риторика» . Ця тема для вас не нова. Тож згадаємо вивчене раніше й перейдемо до нових тем. Опрацюйте параграф 59-60, вправу 4 (А,Б,В),  стор.188, впр.5 ( та виконайте завдання).  Підготуйтеся до відео дискусії на одну із тем вправи 6  стор.189.Успіхів!

Переглядів: 373 | Додав: lepschool2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]