13:14 ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ Недбайло С.М. | |
Шановні батьки та учні! Домашні завдання з української мови та літератури з 06.04 по 10.04: Учитель Недбайло С.М. Любі учні 6-Акласу, дякую всім, хто виконав завдання. Розумую,що було нелегко, та ви справилися. Молодці! Ми продовжуємо працювати над числівником. Нагадую, що опрацювали VІ типів відмінювання кількісних числівників, які мають певні особливості відмінювання.. Переходимо до порядкОвих. (Нагадую, що порядкові відповідають на питання котрий? Перший,п’ятий, сьомий….. ПорядкОві числівники при відмінюванні відмінюються як прикметники твердої групи Опрацюйте параграф 57, виконайте вправу 477, провідміняйте числівники другий, п’ятий, сімнадцятий. Увага! Складені числівники відмінюються за своїми типами відмінювання: Провідміняємо числівник шістсот двадцять сім. Зразу визначаємо типи відмінювання: шістсот – VІ тип відмінювання, отже відмінюється як числівник цього типу(змінюються дві частини); двадцять – числівник ІІІ типу; сім – числівник теж ІІІ типу (Мають паралельні форми) Н. шістсот двадцять сім Р. шестисот двадцяти (двадцятьох) семи (сімох) Д. шестистам двадцяти (двадцятьом) семи (сімом) З. шістсот двадцять (двадцятьох) сім (сімох) О. шістьмастами (шістьомастами) двадцятьма (двадцятьома) сьома (сімома) М. (на) шестистах двадцяти (двадцятьох) семи (сімох) УВАГА! Не можна змішувати паралельні форми: двадцяти п’яти, двадцятьох п’ятьох (а не «двадцятьох п’яти») Провідміняйте числівники двадцять п’ять, сто п'ятнадцять. Успіхів! Любі мої учні 10-го класу! Дуже приємно, що вас більшість не проігнорували та виконали завдання., дякую вам. Є свої плюси та мінуси у виконаних завданнях. Та я впевнена, якщо ви прислухаєтеся до моїх рекомендацій, у нас все отримається. Я вірю у вас. Тож продовжуємо працювати далі. Діти, чи є у вас можливість працювати по скайпу або іншому відео зв’язку? Напишіть. Ми почали працювати над самостійною частиною мови – іменник. Ви переглянули відео уроки, виконали на закріплення вправи та тестові завдання. Поверніться ще раз до відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3g1fl2PlHXI ця тема складна та потребує особливої уваги. З підручником опрацюйте п 55-56 впр.2, 3, 5; п57-58 впр.2, 5, 6 (а, б,в) (в зошиті) Перегляньте експрес-урок « Анна чи Ганна» у розділі «Культура слова» та запам’ятайте варіанти слововживання. Пройдіть тестування за посиланням та скриншот пришліть мені http://www.ridnamova.kiev.ua/html_test/5.2-test.html Успіхів! (завдання виконати до 9.04.20) З повагою Світлана Михайлівна Любі учні 11класу, дякую тим,хто працює над завданнями,прислухається до моїх рекомендацій. Я впевнена, що тільки спільною працею ми досягнемо позитивних результатів. Тож вперед, мої розумники та розумниці! Українська мова (здати 7.04.20)
Параграф 52, виконати завдання в зошиті впр.2, 3,4 Виконавши тестове завдання з теми «Складносурядне речення», ви побачили, що ще багато робите помилок. Тому не попішаймо, а повторимо ще раз тему «Складносурядне речення», переглянемо відео за попереднім посиланням і виконаємо тестове завдання 1. Позначте складносурядні речення, між частинами яких не ставиться кома (окремі розділові знаки пропущено) А.За селом шелестіли хліба і пахло полином. Б. Чад і сморід стояв над світом. В. Там на кладці дівчата прали сорочки й час від часу весело перегукувались. Г. Дунув вітер понад ставом і сліду не стало. 2. Допущено пунктуаційну помилку в складносурядному реченні в рядку А. Билося серце і гріла кров од передчуття чогось в житті радісного, могучого. Б. Батьківська хата завжди згадується, сниться, а тепло спогадів не забувається і гріє. В. Слово «мама» росте разом із нами тихо, і тихо ростуть дерева. Г. Може, квіти зійдуть — і настане ще й для мене весела весна. . 3Допущено пунктуаційну помилку в складносурядному реченні в рядку . А. Спадщина Франка є багатющою, однак вона є маловивченою. Б. Не тільки злива мела в ту ніч, а й блискавки шмагали потріскані від спеки поля. В. Де-не-де біля вирв сивіє безводний полин, або кущиться пахучий чебрець . Г. Не лише ми з Піратом боялись баби, а й мати остерігалась її прокльонів . 4 Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено) А. Знову яблуні цвітуть і лунає знайомий мотив. Б. Вночі спадали хмари куряви і затихав Путивль. В. Знов зустріча земля годину літню і дерево пахучо зацвіта. Г. То сонечко пече то вітер його пхає. 5. Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено) А. Вдалині поле ніби вогнем горить та річка виблискує на сонці. Б. Ліс одягався тоді в жовте й червоне листя а сонце обертало його у золотий вогонь. В. Висипала на подвір'я дітвора та збудила тишу голосним криком і дзвінким сміхом. Г. Курява стелилась по гладкому як дзеркало ставку і купалась у хвилях рожевого світла. 6.Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено) А.Вже червоніють помідори і ходить осінь по траві. Б. Десь коні ржуть і глухо грають сурми. В. У полі сонце і в селі все залито гарячим сяйвом. Г. Без Слова немає обнови і часу мертвіє відлік. 7. Перед виділеним сполучником треба поставити кому в реченні (розділові знаки пропущено) А. На небі з хмар творилися темні хащі лісів і в їхньому русі й розвої вчувалась хода весни. Б. Тільки синиці посвистують та інколи прошелестить угорі невидима гайвороняча зграя. В. А сьогодні над Харковом зупинились табуни південних хмар і йде справжній тропічний дощ. Г. Уже вся долина й гори блищать вогнями і разом з димом із землі здіймається вгору і пісня. 8. Правильно розставлені розділові знаки в реченні. А. Прийми, Боже, молитву своїх дітей, а ми проситимемо за Україну, за рідну матір і молитва наша праведна, як і любов. Б. Зумійте бути вольними - і будете вольні. В. Дмухнув вітер понад ставом, і сліду не стало. Г. Вітру на морі не було проте клекотав сильний прибій. 9. Не треба ставити кому між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено) . А. Від ставу дівчатко біжить до межі і стоїть на порозі усміхнена мати. Б. У високості тремтів срібний птах і симфонія сонця дзвеніла! В. Яблуко до долу струсять віти і воно вже в кроні не засяє. Г. Сіяє у росах сріблясте проміння і сіється листя в гулке безгоміння. 10. Не треба ставити кому між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено) . А. Ці святі простори вічні і вічний тут народ живе. Б. Квітує сад під райдужним вінцем і пахощі розлиті на півсвіту. В. Уже потемніли степи і сутінки стали густими! Г. Полоще чайка в сонці крила і згубився берег вдалині.
11. Не треба ставати коми між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено) А. Уже відпахла липа і з літа покотилася гроза. Б. Пашать нагріті сонцем спориші і жайвори купаються в блакиті. В. Заходить до хати зоря-зорениця і гомін стихає кругом. Г. Весна пролетіла світом і літо спішить услід.
12. Не треба ставати коми між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено) . А. Високий день за обрій закотивсь і спорожніли села між садами. Б. Перед вікном шумлять тополі і захід сонця мов кривава рана. В. А ранок був надіями багатий і обрій цвів трояндою пелехатий. Г. Дощ одшумів і спориші понурі принишкли настрахалися грози. 2. Напишіть власне висловлювання на слова Л. Костенко «Поразка – це наука. Ніяка перемога так не вчить.» Якщо виникатимуть запитання , телефонуйте! Удачі!!!! | |
|
Всього коментарів: 0 | |